»Iz te kombinacije sem črpal navdih, kot je Mahler izkoristil razpon čustev v orkestrski predlogi z vsemi sredstvi.«
»Zgodba skladateljeve globoke ustvarjalne in življenjske krize ob pisanju svoje zadnje, desete simfonije, pa je Likarja navdihovala in razpirala možnosti za ustvarjanje zvočnega sveta.«
»Avtor igre se opira na znana dejstva, vendar ustvari živo in poetično misel, s tem pa seže globlje v Mahlerjevo življenje in ustvarjanje.«
»Nobena osebnost, noben lik se mi ni zdel tako izjemen za radiofonijo kot prav Mahler, ne samo zaradi svoje delno ali pogojno romantične oziroma razviharjene, disonatne glasbe, pač pa tudi zaradi vseh dogodkov, ki so vplivali na moj izbor.«
»Snemanje radijske igre Soba s posebnim vhodom v ambientu staromeščanskega stanovanja me je objelo z navdihom.«
»Simfonija mora biti kot svet. Vsebovati mora vse.«
»Snemanje radijske igre Soba s posebnim vhodom v ambientu staromeščanskega stanovanja s škripajočim parketom in nestudijskimi zidovi, me je objelo z navdihom.«
»navdih – kako blefirati navdih? Se ne pusti prepisati?«
»Toda ko tem pevcem prisluhnem za deset minut, si mislim: Mahler je boljši.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju